سيار الصرقعه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شعرى لا يتساقط و بئى ناعم وخفت القشرة وبيطول بسرعة اللى عايز

شعرى لا يتساقط و بئى ناعم وخفت القشرة وبيطول بسرعة اللى عايز Empty شعرى لا يتساقط و بئى ناعم وخفت القشرة وبيطول بسرعة اللى عايز

مُساهمة من طرف صاحبة السمو الثلاثاء ديسمبر 11, 2007 6:50 pm

انا بطبعى كسولة جدا مليش فى الخلطات والكلام دة المهم شعرى كان خفيف جدا وبيتساقط وتقريبا كنت داخلة على عملية زرع شعر شعرى لا يتساقط و بئى ناعم وخفت القشرة وبيطول بسرعة اللى عايز Shiny المهم جت عندنا زوجة خالى وهى ست مش حلوة اوى يعنى وكانت اول مرة اشوفها لانى محضرتش الفرح المهم شالت الطرحة ولئيت شعرها ما شاء الله ناعم وطويييييييييييييل وانا اللى عبيطة كنت خايفة من عينيها على شعرى لانة شوية ناعم اصلى عبيطة بخاف من الحسد اوى المهم لئيت شعرى جمبها فتلة سالتها قاللتلى اية بئى

هاتى ترمس مر بنقول علية عندنا فى مصر ترمس بلدى بننقعة فى ماء مدة كافية ممكن يوم او اكتر لغاية ما يبداء يتنفخ وينزل المادة المرة بتاعتة فى الماء بتعرفى لما تدوقى المية حتلائيها مرة جدا المهم تاخدى المية دى وتشليها وانتى بتستحمى اغسلى شعرك كويس وبعدين اشطفية وهاتى المية دى و حطى على شعرك يعنى اخر شطفة تكون بمية الترمس وتاكدى ان الماء جة على الشعر كلة وسبية شوية على ما تغسلى جسمك وكل ما زادت الفترة يكون احسن يعنى سبية نص ساعة على ما تغسلى جسمك وتدعكى رجلك بالحجر وبعدين اشطفى شعرك بماء عادى وبس كدة البسي واخرجى طبعا عشان النتيجة تبان بسرعة استعمليها كل يوم فى الاول لاطول فترة تحبيها ممكن اسبوع او 10 ايام وبعدين اعمليها يوم ويوم وبعدين واظبى عليها مرة كل اسبوع بس ساعتها خليها اكتر شوية يعنى من نص ساعة لساعة

والترمس ممكن تشيلى منة المية وتحطية فى مية تانية حينزل برضة مادة مرة وتتاكدى بنسك دوئيها

مش حتاخد وقت منك كانك بتستحمى عادى وشعرك حتبان النتيجة على طول فى اختفاء القشرة وتحسى ان فتلتة حلوة بعد كدة تلاحظى توقف سقوط لشعر ومع الاستمرار تلائية تقل و ناعم اكتر ويطول بسرعة وجربيوها وادعولى

واهو نضرب عصفورين بحجر نطول شعرنا وناكل ترمس

وحياة اغلى ما عندكم ادعولى ربنا ينولى اللى فى بالى طبعا حقولكم اية اللى فى بالى
انا داخلة على امتحانات ودى اخر سنة لسة طبعا فى الترم الاول بس خايفة موت مستقبلى متوقف على السنة دى ادعولى انجح بتوفق زى كل سنة ربنا يسعدكم والحاجة التانية ربنا يفك همى و هم اقرب الناس ليا ويعدل حالة يا رب

واى سؤال موجودة بس ممكن اتاخر عشان مذاكرتى بس لجل عيونكم ادخل
اللى تجربها تقول النتيجة عشان اللى مش مصدق يصدقمنقوول
شعرى لا يتساقط و بئى ناعم وخفت القشرة وبيطول بسرعة اللى عايز P_flow1شعرى لا يتساقط و بئى ناعم وخفت القشرة وبيطول بسرعة اللى عايز P_flow1شعرى لا يتساقط و بئى ناعم وخفت القشرة وبيطول بسرعة اللى عايز P_flow1
صاحبة السمو
صاحبة السمو
مشرفة كوكب المرأة
مشرفة كوكب المرأة

انثى عدد الرسائل : 36